Carte,pana si cerneala,luna nouri pe malul apei cu sclipici gif

O carte foarte frumoasa pe malul apei, scrisa cu pana si cerneala,"Te iubesc"
Nourii ân clar de luna,trandafirul sclipitor .

carte,book,luna,apa,love,sclipici,te iubesc

Cea mai veche reteta de cerneală, descoperite de arheologi,a fost de către vechii egipteni. Cu mult timp înaintea erei noastre, au folosit pentru a scrie un amestec de cenușă de la arderea rădăcini de papirus și soluție de gumă de mestecat - SAP groase, lipicioase de salcâm, cireșe sau vișine. Aceeași compoziție era utilizată în China cu 2500 ani înaintea erei noastre. Cerneala neagră din China fost un amestec de rășină dizolvată în alcalin. Si a fost numita cerneală neagră. Acest rimel nu era prea bun,era fragil si când era indoită hârtia ,cerneala se dezlipea. În plus, aceasta a fost destul de deasa şi greu curgea de pe pana.

Tocul cu rezervor a fost inventat de către romanul Petrache Poenaru. Invenţia sa a fost patentata în anul 1827 la Viena şi Paris. Înainte de invenţia tocului cu rezervor, tocurile de scris se înmuiau în cerneală după doar câteva cuvinte scrise. Ulterior, tocul cu rezervor inventat de el va fi îmbunătăţit pentru a se ajunge la varianta stiloului modern.

O zi bună iţi doresc!

floare,sclipici,urare o zi buna,gif animated

Te rog sa ma ierti gif animat

iartama,прости,forgive me,perdonami
imagini care stralucesc

Iarta-ma, ti-e parul alb, inzapezit, 
Iarta-ma, ca langa tine eu nu sunt, 
Iarta-ma, cu ochii stai mereu la drum, 
Iarta-ma, de-atata timp nu ne vazusem.
Rozele nu tie, mama, ti le-am dus, 
Pozele nu pe-ale tale-n rami le-am pus.
Cantece nu pentru tine eu am scris, 
Iarta-ma, pe alta o visai in vs.
Iarta-ma, se duc tipand cocoarele, 
Iarta-ma, asfinte rece soarele, 
Iarta-ma, e timpul nu stiu cum, grabit, 
Iarta-ma, nu indeajuns eu te-am iubit.
Rozele nu tie, mama, ti le-am dus, 
Pozele nu pe-ale tale-n rami le-am pus.
Cantece nu pentru tine eu am scris.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Comenteaza cu facebook